Carga-banner

CARGA BIUROWE

Carga pozwalają przechować najbardziej potrzebne dokumenty oraz przedmioty podręczne pozwalając na utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Jest to rodzaj szafki, w której wysuwa się cały front, ułatwiając w ten sposób dostęp do wewnętrznej przestrzeni mebla, w której przechowywane mogą być segregatory, teczki z dokumentami, albo akcesoria biurowe pracowników. Przestrzeń Carga podzielona jest na półki, których ilość jest uzależniona od wysokości szafki i rodzaju przedmiotów, które mają być na nich przechowywane.

Rodzaje szafek Cargo

Szafki Cargo mają formę kontenerów stałych ustawianych obok biurka, co daje dodatkową powierzchnię roboczą dla pracownika.

Niskie cargo stanowi przedłużenie stanowiska pracy zwiększając przestrzeń na stanowisku pracy. Cargo posiada 1 rząd na segregatory, półkę przestawną oraz zamykany schowek w górnej części na rzeczy osobiste. Panel przedni posiada uchwyt do wysuwania oraz zamek z dwoma kluczami.

Wysokie cargo oddziela stanowiska pracy gwarantując dyskrecję, zmniejszenie hałasu oraz zwiększenie komfortu pracy. Cargo posiada 3 rzędy na segregatory, półkę przestawną oraz zamykany schowek w górnej części na rzeczy osobiste.

Panel przedni posiada uchwyt do wysuwania oraz zamek z dwoma kluczami. Wszystkie Carga standardowo wykonane są z metalu w szerokiej gamie kolorystycznej, z możliwością wyboru frontów i wieńców górnych wykonanych w całości z metalu lub z płyty (w kolorystyce blatów stołów Comfort). Na specjalne zamówienie wykonujemy Carga z perforacją lub/i izolacją dźwiękochłonną.

W górnej części kontenerów Cargo jest płytka szuflada ze specjalnym wkładem z tworzywa sztucznego (typu piórnik).

Zalety Cargo

W przeciwieństwie do szaf biurowych wolnostojących, kontenery Cargo mogą być obsługiwane z pozycji siedzącej, co stanowi ich główną zaletę. Po to, by wydobyć ze środka mebla dokumenty, wystarczy pociągnąć za uchwyt w panelu przednim, a otrzymamy łatwy dostęp do wszystkich zgromadzonych we wnętrzu materiałów, bez względu na to, na której znajdują się półce.

Główne zalety Cargo:

– wygodny dostęp do półek z pozycji siedzącej,

– dobry wgląd na zgromadzone w środku dokumenty,

– Cargo + biurko stanowią kompleksowe wyposażenie stanowiska pracy pojedyńczego pracownika,

– funkcjonalność oraz możliwość optymalizacji wykorzystania dostępnej przestrzeni pracowniczej,

– porządek w przestrzeni biurowej, gdyż na blatach nie zalegają sterty dokumentów pozostając poza zasięgiem wzroku,

– nowoczesny design miejsca pracy (gratka dla architektów wnętrz!).

malow-biuro_Szk@ carga@